Dyrektor Zakładu  Gospodarki  Komunalnej  w  Wałczu

ogłasza nabór na stanowisko

 

 

Referent  ds.  targowiska miejskiego

 

1. Pracownikiem zatrudnionym na stanowisku:

        Referent ds. targowiska miejskiego może być osoba, która:

1)      posiada obywatelstwo polskie,

2)      posiada wykształcenie minimum średnie,

3)      posiada co najmniej trzyletni staż pracy,

4)      doświadczenie w obsłudze  kas fiskalnych,

5)      cieszy się nieposzlakowana opinią,

6)      nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

7)      ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych.

 

2. Kandydat powinien dodatkowo:

             1. Posiadać stan zdrowia pozwalający na podjęcie i wykonanie zatrudnienia nastanowisku: referent  ds.  targowiska miejskiego

 

 

3. Do obowiązków referenta  ds.  targowiska miejskiegow Zakładzie Gospodarki Komunalnej w Wałczu należy m.in.:

1. Pobieranie opłat targowych zgodnie z uchwałą Rady Miasta Wałcza.

2. Obsługa kasy fiskalnej:

    1) wystawianie pokwitowań - paragon wpłaty - za każdą pobraną opłatę,

    2) sporządzanie raportów dziennych i miesięcznych,

    3) wpłacanie codziennie zainkasowanej kwoty do kasy Zakładu do godz. 1400 .

3. Utrzymywanie porządku na terenie targowiska.

4. Nadzór nad ustawianiem miejsc sprzedażowych i rozwiązywanie konfliktów osobowych.

5.  Rozwieszanie plakatów na miejskich słupach ogłoszeniowych zgodnie ze zleceniami klientów.

6. Wykonywanie innych poleceń zleconych przez przełożonych.

7. Terminowe wykonywanie powierzonych zadań służbowych i poleceń  przełożonych, zgodnie z obowiązującymi przepisami.

8. Przestrzeganie porządku i dyscypliny pracy.

9. Zachowanie uprzejmości i życzliwości w kontaktach z interesantami.

10. Wykonywanie powierzonych zadań sumiennie, sprawnie i bezstronnie.     

 

4. Do naboru należy przedłożyć następujące dokumenty:

          1)   list motywacyjny,

                         2)   życiorys - curriculum vitae,

                         3)   kserokopie dokumentów potwierdzających wymagany staż pracy,

                         4)   kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje,

                         5)   kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach,

                         6)  oryginał  kwestionariusza  osobowego dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,

                         7)  oświadczenie o niekaralności, pełnej zdolności do czynności prawnychi korzystaniu z pełni praw publicznych,

                         8)  oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na stanowisku:referent  ds. targowiska miejskiego.

 

Wymagane  dokumenty  należy składać  w zaklejonej  kopercie w sekretariacie Zakładu Gospodarki Komunalnej w Wałczu  lub wysłać pocztą  z dopiskiem "Dotyczy naboru na stanowisko: Referent  ds.  targowiska miejskiego w  Zakładzie Gospodarki Komunalnej  w Wałczu", w terminie do dnia 25.05.2015 r.

 

 

Dokumenty, które wpłyną do Zakładu po upływie wyżej wskazanego terminu nie będą rozpatrywane.

 

Wymagane dokumenty: list motywacyjny, szczegółowe  CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone klauzulą:  "Wyrażam zgodę  na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji  procesu rekrutacji zgodnie z ustawą  z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002 r. nr 101, poz. 926 z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r.  o pracownikach samorządowych (Dz. U. Nr 223, poz. 1458 z późn. zm.)".

 

 

 

 

 

OPIS  STANOWISKA  PRACY

 

1. Stanowisko: Referent  ds.  targowiska miejskiego

 

 

2. Wydział:Targowisko miejskie

 

WYMOGI  KWALIFIKACYJNE

 

 

1. Wykształcenie:minimum średnie.

 

2. Doświadczenie zawodowe: doświadczenie w obsłudze  kas fiskalnych.

3. Predyspozycje osobowościowe:  samodzielność, dokładność, rzetelność,  komunikatywność, kultura osobista.

 

ZASADY WSPÓŁZALEŻNOŚCI  SŁUŻBOWEJ

 

 

1. Bezpośredni przełożony: Zastępca Dyrektora

2. Przełożony wyższego stopnia: Dyrektor Zakładu Gospodarki Komunalnej

 

ZAKRES  ZADAŃ  WYKONYWANYCH NA STANOWISKU

 

 

 

1. Pobieranie opłat targowych zgodnie z uchwałą Rady Miasta Wałcza.

 

 

2. Obsługa kasy fiskalnej:

    1) wystawianie pokwitowań - paragon wpłaty - za każdą pobraną opłatę,

    2) sporządzanie raportów dziennych i miesięcznych,

    3) wpłacanie codziennie zainkasowanej kwoty do kasy Zakładu do godz. 1400 .

3. Utrzymywanie porządku na terenie targowiska.

4. Nadzór nad ustawianiem miejsc sprzedażowych i rozwiązywanie konfliktów osobowych.

5.  Rozwieszanie plakatów na miejskich słupach ogłoszeniowych zgodnie ze zleceniami klientów.

6. Wykonywanie innych poleceń zleconych przez przełożonych.

7. Terminowe wykonywanie powierzonych zadań służbowych i poleceń  przełożonych, zgodnie z obowiązującymi przepisami.

8. Przestrzeganie porządku i dyscypliny pracy.

9. Zachowanie uprzejmości i życzliwości w kontaktach z interesantami.

10. Wykonywanie powierzonych zadań sumiennie, sprawnie i bezstronnie.